چاپ

مراسم روز دانشجو با گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی 16 آذر سال 1332 در سالن آمفی تئاتر موسسه آموزش عالی خرد طی مراسمی برگزار شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و امور دانشجویی موسسه آموزش عالی خرد بوشهر، دکتر محمد افشار نسب رییس موسسه آموزش عالی خرد ، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی سال 1332 و تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان گفت: این سه دانشجو با نثار خون خود و دفاع از اعتقادشان، استکبار ستیزی و پاسداشت از ارزشها را جاودانه کردند.

دکتر افشار نسب رییس موسسه آموزش عالی خرد گفت: سه قطره خون که به گناه ندای حق طلبی و مبارزه با استکبار در 16 آذر سال ، 1332در یکی از کلاسهای درس دانشکده فنی ریخته شد .

وی با اشاره به اینکه شهادت این 3 نفر مقدمه ای برای بیدارگری و حق طلبی ملت ایران در انقلاب بزرگ آن شد افزود:این سه دانشجو نامشان را در تاریخ نشاندند تا هر 16 آذر را با افتخار به نامشان، فهمشان و پا فشاری آنها بر اعتقادشان پاس داریم و از این ثبات عقیده و مقاومت در ایمانشان درس آزادگی، حق طلبی و مبارزه با ظلم و کفر و استکبار را بیاموزیم.

به گفته وی اکنون همه دانشجویان باید با الهام از شهید آذر شریعت رضوی، شهید احمد قندچی و شهید مصطفی بزرگ نیا ، راه دینداری، آزادگی و استکبار ستیزی را بپیمایند و با ایمان راسخ، فراگیری دانش و کسب موفقیتهای علمی جهانی خاری بر چشم دشمنان باشند.

دکتر افشار نسب عنوان  کرد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند در هر گوشه و برهه از تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات ملت ایران نقش دانشجویان کمرنگ بوده است ، بلکه جایگاه ویژه دانشجوی مبارز و مومن ما همیشه در میان ملت عزیزمان مشهود است.

به گفته وی روز 16 آذر هم یکی از روزهای تاثیر گذار حیات ملت ایرا ن است که باعث رشد نهضت عظیم ملی و اسلامی انقلاب و پویایی بیشتر دانش شد.

مراسم روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی 16 آذر سال 1332 موسسه آموزش عالی خرد با حضور گسترده دانشجویان، اساتید و مسئولان این دانشگاه همراه با اجرای برنامه های متنوع از قبیل ( موسیقی سنتی ،      استند آپ کمدی – طنز و مسابقه و در نهایت قرعه کشی بین حاظرین ) از جمله برنامه های این مراسم بود.

در پایان مراسم اهدای جوایز و لوح تقدیر به دانشجویان برتر اول تا دوم در رشته های تحصیلی مختلف دانشکده های علوم انسانی / ادبیات و علوم پایه  ، حجاب برتر و دانشجویان ممتاز و برترینهای علمی، ورزشی،  فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این مراسم بود.

مراسم روز دانشجو در موسسه آموزش عالی خرد بوشهر

مراسم روز دانشجو در موسسه آموزش عالی خرد بوشهر

برای مشاهد سایر تصاویر به بخش گالری سایت مراجعه کنید

 

به اشتراک بگذارید :