چاپ

بسمه تعالی
گزارش اجرای جشن نیمه شعبان به همراه تجلیل از اساتید و دانشجویان
جشن نیمه شعبان به همراه تجلیل از اساتید و دانشجویان در تاریخ 10/02/1397 با حضور حاج آقا هاشمی و جناب آقای دکتر افشار نسب ، معاونین ، کارکنان و دانشجویان عزیز در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شد.
ابتدا ضمن تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم با هم خوانی قاریان برتر بین المللی و کشور استان بوشهر راس ساعت 17 برگزار شد که از بین آنان جناب آقای عبدالله محبوبی از دانشجویان ارشد موسسه آموزش عالی خرد بوشهر است.
در ادامه پخش سرود جمهوری اسلامی و سپس مولود خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت امام زمان (عج) به وسیله گروه سبحان برگزار شد.
همچنین جناب آقای دکتر محمد افشار نسب رییس موسسه آموزش عالی خرد ضمن بیان خیر مقدم به حاضرین از دانش آموختگان 1394 و 1395 به صورت ویژه تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشتند که این مراسم ابتدا با نام جشن نیمه شعبان و سپس تجلیل از شما دانشجویان فارغ التحصیل برگزار شده که امید دارم بتوانیم لحظاتی خوب و در شان و منزلت معلم داشته باشیم ودر ادامه به ارائه گزارش روند اجرای کلاس های درس در .... رشته تحصیلی توسط اساتید مجرب و با تجربه در سال تحصیلی گردیده است . همچنین عنوان کردند که به یمن و میمنت آغاز ولادت حضرت مهدی (عج) فاز سوم موسسه آموزش عالی امروز آغاز شده و انتظار داریم هر چه زودتد بتونیم دانشکده فنی مهندسی موسسه آموزش عالی خرد در بوشهر داشته باشیم.
در ادامه برنامه گروه موسیقی در مدح حضرت مهدی (عج) ، مدیحه سرایی نمودند .
سپس جناب آقای حاج سید غلامرضا هاشمی به ایراد سخنرانی نمودند و بیان داشتند که همه ما باید منتظر ظهور یگانه مجنی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) باشیم و به خودسازی و تذکیه نفس خودمان بپردازیم.
در حین برگزاری جشن اعلام گردید که دانشجویانی که نام مبارکشان مهدی و نرجس می باشد ، اسامی خود را به صندق قرعه کشی بیندازند ، که در طول برنامه از بین شرکت کنندگان ، هدایایی ( کارت هدیه 500000) ریالی اهدا شد.
در ادامه تعدادی کارت شماره ( که از قبل در بسته های پذیرایی توزیع شده بود) از بین حاضرین در مراسم جشن قرعه کشی انجام شد و به قید قرعه به سه نفر کارت هدیه 500000 ریالی پرداخت .
در ادامه برنامه جناب آقای خساره دانشجوی این موسسه به نواختن موسیقی سنتی و اصیل بوشهری پرداخت .
در بخش پایانی تعداد 13 نفر از اساتید و 2 نفر از دانشجویان بسیجی نمونه که از طرف فرمانده بسیج دانشجویی موسسه معرفی شده بودند، با اهدای لوح تقدیر و هدیای نفسی از آنان تجلیل گردیده شد و سپس از دانشجویان ورودی 1394 و 1395 به صورت گروهی تجلیل و لوح یادبود اهدا شد که دانشجویان در پایان مراسم عکس های یادگاری انداختند و جشن نیمه شعبان با گرفتن عکس های یادگار اساتید / دانشجویان و خانواده های گرامی آنان با ذکر صلوت بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

موسسه آموزش عالی خرد بوشهر
معاونت فرهنگی و امور دانشجویی

گزارش اجرای جشن نیمه شعبان به همراه تجلیل از اساتید و دانشجویان

گزارش اجرای جشن نیمه شعبان به همراه تجلیل از اساتید و دانشجویان

گزارش اجرای جشن نیمه شعبان به همراه تجلیل از اساتید و دانشجویان

گزارش اجرای جشن نیمه شعبان به همراه تجلیل از اساتید و دانشجویان

برای مشاهده سایر تصاویر به بخش گالری وب سایت مراجعه کنید

به اشتراک بگذارید :